Contabilitate
Contabilitate
contabilitate zalau

Servicii complete de contabilitate

Oferim servicii contabile complete realizate doar de experți contabili certificați. Facem contabilitate SRL, contabilitate PFA sau pentru alte tipuri de firme. Punem la dispoziția clienților noștri servicii de contabilitate atât în Zalău cât și în toată țara, prin intermediul aplicației noastre online.

Contabilitatea reprezintă liantul între afacerea ta și stat, astfel încât compania pe care o reprezinți să își desfășoare activitatea în mod legal, conform legislației în vigoare. Noi ajutăm afacerea ta să dureze și prospere, să contribuie la binele comunitar și să conteze în  dezvoltarea mediului de afaceri din țara noastră.

Nu suntem o simplă firmă de contabilitate din Zalău, suntem cei care sunt alături de tine la fiecare pas, cei care îți oferă sfaturi pertinente în ceea ce privește fiecare modificare a legislației, cu care poți forma un parteneriat bazat pe comunicare și care îți oferă liniște si siguranță atunci când vine vorba de actele societății tale.

Ești gata să pornim la drum împreună? 

Fie că este vorba despre explicarea mai amănunțită a cerințelor unei reglementări, de opțiunea unui antreprenor pentru a-și dezvolta propria afacere folosind metode de management inovative sau este vorba despre un tânăr antreprenor care dorește să relaționeze rapid cu noi, în calitate de furnizor de servicii, noi oferim soluții optime în în raport cu legislația în vigoare.

În oricare dintre situațiile de mai sus, va sprijinim cu servicii integrate de contabilitate Zalău sau în alte zone din țară, prin intermediul aplicației noastre online care asigură:

  • gestionarea eficientă
  • eliminarea deplasărilor
  • actualizare rapidă a documentelor
    și furnizare rapoarte

Apelând la serviciile de contabilitate puse la dispoziție de compania noastră, veți avea siguranța că toate rapoartele și dările către stat vor fi realizate la timp de contabilitate Zalău – Diez Plus Expert.

Evidența contabilă lunară sau trimestrială,
după caz, care include în principal următoarele:

  • comunicarea cu clientul cu privire la informațiile contabile
  • reprezentarea clientului în fața organelor fiscale
  • calculul impozitului pe profit sau cifra de afaceri și explicarea rezultatului
  • calculul TVA și explicarea rezultatului
  • întocmirea Jurnalului de Cumpărari
  • întocmirea Jurnalului de Vânzări
  • întocmirea Registrului de Casă
  • întocmirea Registrului de Bancă
  • întocmirea Registrului Jurnal
  • întocmirea Balanței de Verificare lunare
  • întocmirea declarațiilor fiscale lunare/trimestriale/anuale cum ar fi 100, 101, 112, 300, 394, 390 vies, 010, 050 sau alte declarații specifice activității clienților și depunerea lor la ANAF conform scadenței legiferate
  • întocmirea Bilanțului Contabil anual/ semestrial
  • întocmirea situațiilor privind rambursarea de TVA
  • servicii complete de contabilitate pentru PFA
  • servicii de transmitere a jurnalului electronic al casei de marcat.

Contactează-ne